Van verkopen een piece of cake maken - Digital Nomads

Als je weet wat je doelgroep nodig heeft of tegen welke problemen ze aanlopen…
Dan is verkopen een piece of cake.

Komt dit je bekend voor?

Slaan je producten of diensten niet aan zoals je had verwacht? Of vallen de verkoopcijfers tegen? Grote kans dat je een andere kijk hebt op je eigen aanbod dan je potentiële klanten. Door methodes toe te passen uit de designwereld, kunnen we al zeer vroeg je producten of diensten beter gaan afstemmen op je doelgroep. Een klantgericht aanbod, dat verkoopt.

storytelling
Met storytelling zetten we in op een sterk verhaal om bezoekers in beweging te brengen op je website, webshop of social mediakanalen. We zorgen ervoor dat bezoekers mee zijn met je onderneming, begrijpen waarom je producten of diensten bij hen passen en net dat ‘juiste gevoel’ krijgen wanneer ze je onderneming online ontdekken.
storytelling
Met storytelling zetten we in op een sterk verhaal om bezoekers in beweging te brengen op je website, webshop of social mediakanalen. We zorgen ervoor dat bezoekers mee zijn met je onderneming, begrijpen waarom je producten of diensten bij hen passen en net dat ‘juiste gevoel’ krijgen wanneer ze je onderneming online ontdekken.
doelgroepanalyse

Je klanten écht leren kennen, dat werpt vroeg of laat zijn vruchten af. Een doelgroepanalyse laat toe om je beter te kunnen inleven in je doelgroep. Aan de hand van persona’s brengen we de behoeftes en de problemen die ze ervaren in kaart. Op deze manier kun je je producten of diensten gaan verfijnen, doelgerichter gaan communiceren en wordt verkopen werkelijk a piece of cake.

customer journey opstellen
Dit is de weg die een klant aflegt om bij jou een bepaald product of dienst aan te kopen. Door deze in kaart te brengen, krijg je als onderneming inzichten in de verschillende fases die plaatsvinden voor, tijdens en na het aankoopproces. Naast de opportuniteiten worden zo ook de pijnpunten blootgelegd. Zo kunnen er doelgericht optimalisaties doorgevoerd worden in de manier van communiceren, adverteren, of zelfs in je eigen interne processen.
doelgroepanalyse

Je klanten écht leren kennen, dat werpt vroeg of laat zijn vruchten af. Een doelgroepanalyse laat toe om je beter te kunnen inleven in je doelgroep. Aan de hand van persona’s brengen we de behoeftes en de problemen die ze ervaren in kaart. Op deze manier kun je je producten of diensten beter gaan afstemmen op je klanten en doelgerichter gaan communiceren. Zo wordt verkopen werkelijk een piece of cake.

customer journey opstellen
Dit is de weg die een klant aflegt om bij jou een bepaald product of dienst aan te kopen. Door deze in kaart te brengen ga je als onderneming inzichten verkrijgen in de verschillende fases die plaatsvinden voor, tijdens en na het aankoopproces. Naast de opportuniteiten worden zo ook de pijnpunten blootgelegd. Zo kunnen er doelgericht optimalisaties doorgevoerd worden in de manier van communiceren, adverteren, of zelfs in je eigen interne processen.
lancering nieuw product of dienst
Je hebt maanden doorgewerkt en bent eindelijk tevreden met het resultaat. Hoe laat je dit fantastisch nieuws nu weten aan de wereld? Laat ons je bijstaan in de lancering van je nieuw product of dienst. Samen met jouw inhoudelijke kennis en onze marketingervaring werken we een geschikt lanceringsplan uit om succesvol de markt op te gaan.
lancering nieuw product of dienst
Je hebt maanden doorgewerkt en bent eindelijk tevreden met het resultaat. Hoe laat je dit fantastisch nieuws nu weten aan de wereld? Laat ons je bijstaan in de lancering van je nieuw product of dienst. Samen met jouw inhoudelijke kennis en onze marketingervaring werken we een geschikt lanceringsplan uit om succesvol de markt op te gaan.
training & workshops

Je klanten steeds centraal te zetten. Hoe integreer je zoiets binnen je onderneming? Om deze uitdaging aan te gaan, stellen we begeleidingstrajecten op om van klantgericht denken en handelen een gewoonte te maken binnen de hele organisatie. Liever in de vorm van een inspiratiesessie voor jezelf en/of collega’s? We delen graag onze ervaringen en best practices vanuit de verschillende sectoren.

training & workshops
Je klanten steeds centraal te zetten. Hoe integreer je zoiets binnen je onderneming? Om deze uitdaging aan te gaan, stellen we begeleidingstrajecten op om van klantgericht denken en handelen een gewoonte te maken binnen de hele organisatie. Liever in de vorm van een inspiratiesessie voor jezelf en/of collega’s? We delen graag onze ervaringen en best practices vanuit de verschillende sectoren.
Romina Stouten - online marketeer Digital Nomads I

benieuwd waar je klanten om staan te springen 👏?

Nog twijfels? Iedere onderneming is anders. En dat begrijpen we maar al te goed. Laten we daarom starten met een kennismaking.
Scroll to Top